Siv og Jens tyste og diffuse angående Bilderberg

stoltenberg-jensen

Er det ikke litt rart at blant annet statsministeren vår og lederen for FrP deltar på lukkede elitiske forum uten av folket får vite hva de gjør der? Er det ikke litt merkelig at ikke media interesserer seg?

Hva er det som er så spesielt med denne bilderberg-gruppen som gjør at jeg ikke kan få vite hva de gjør der? Hvorfor får ikke jeg som velger lese noen rapporter om hva som blir sagt der?

Jeg ble så nysgjerrig og hadde til slutt så mange spørsmål ubesvart at jeg valgte å sende et brev til Jens Stoltenberg og Siv Jensen. De er de to tilsynelatende mest aktive partipolitikerene som deltar på Bilderberg-gruppen.

Jeg følte meg litt som en ussel knekt der jeg gikk og kjøpte det fineste papir og dyrt blekk for å spørre kongen noen spørsmål. Jeg satt lenge og tenkte på hva jeg skulle skrive. Jeg skrev, rettet, omformulerte, leste korrektur, slettet og skrev på nytt. Omsider så jeg meg fornøyd med brevene mine og kunne sende dem i posten. Av en eller annen grunn følte jeg det som mer respektfullt og ordentlig å sende budskapet mitt i posten enn bare å sende en mail.

Jeg ventet og ventet, men det kom visst aldri noe svar. Jeg valgte til slutt å kopiere hele brevet og sende det som en e – post i stedet.

Etter en måneds tid fikk jeg et svar fra Fredrik Farber ved FrP sitt kontor. Han kunne like godt ha bedt meg om å ryke og reise og passe mine egne saker, ettersom han valgte å ikke svare på noen av spørsmålene mine eller noen av bekymringene mine.

Les mer …

Legg igjen en kommentar

