Levende bilder på papir

Slik kan det se ut når Entertainment Weekly neste måned slipper reklamefilmen løs i sitt papirmagasin.

På en syltynn, liten LCD-skjerm vil utvalgte lesere av det amerikanske underholdningsmagasinet Entertainment Weekly neste måned bli servert reklamefilmer fra Pepsi og CBS.

Video-in-Print kaller produsenten Americhip teknologien som gjør det mulig å vise levende bilder i trykte medier.

En slags superavansert variant av bursdagskortene som spiller i vei når de åpnes.

Les mer …

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: