– Jeg vil redde biene

Liam-Gallagher

Liam Gallagher frykter at verdens bier vil dø ut.

Oasis-brødrene Liam og Noel Gallagher har gått hvert til sitt. Nå har Liam bestemt seg for å jobbe for insekter.

Ifølge CelebrityWonder.com har han begynt å bekymre seg for at verdens bier skal dø ut. Dersom biene utryddes, er det en miljømessig katastrofe.

Det er imidlertid ikke miljøet Gallagher først og fremst tenker på. Han er redd honningen skal bli borte.

– Du må passe på fuglene og biene. Biene forsvinner. Vi må redde dem før alle buzzer vekk. Det er virkelig noe som lønner seg. Uten dem er vi i ordentlige problemer. Hvis det ikke var for honning, ville jeg hatt en dårligere stemme, sier han ifølge CelebrityWonder.com.

Egentlig liker han ikke smaken av honning, men han spiser det jevnlig likevel. Såpass skylder han publikum, synes han.

– Folk bruker mye penger på å se oss, og jeg respekterer det. Jeg vil ikke gå på scenen og høres ut som en idiot. Nå drikker jeg urtedrikker og sånt tull. Og honning. Men jeg hater det, sier han.

Kilde: Side 2

Legg igjen en kommentar

